Hyvinkään Seudun Muistiyhdistys ry

Hyvinkään Seudun Muistiyhdistys ry on perustettu vuonna 1993 ja jäseniä siinä on tällä hetkellä noin 130 Yhdistyksen nimi oli perustaessa Hyvinkään Seudun Dementiayhdistys, nimi muuttui Hyvinkään Seudun Muistiyhdistykseksi keväällä 2009.

Hallitus

Yhdistyksen ja hallituksen puheenjohtajana toimii Tarja Kuikka ja varapuheenjohtaja ja sihteeri valitaan 3.1.2023. Yhdistyksen hallitukseen kuuluvat Eila Hirvonen, Aira Jalonen, Tarja Kuikka, Eeva Meriläinen, Anja-Maija Nykter, Riitta Rinne ja Ulla Vuori Hallituksen varajäseninä ovat Sirkka Laakkonen ja Tiina Sinisalo. Sari Rintamäki toimii yhdistyksen taloudenhoitajana.

040 560 0507 (yhdistyksen puhelin)

Puheenjohtaja Tarja Kuikka

040 560 0507

Yhdistyksen puhelin, yhdistyksen vapaaehtoiset vastaavat yhdistyksen puhelimeen maanantaisin ja torstaisin klo 10-14.
Voit myös jättää soittopyynnön tai tavoitella tekstiviestillä.

Yhdistyksen sähköposti